Dumma lillsyrran!! ;)

Haha.. Hon har inte gjort nå irl... Men i min dröm hade jag kunnat strypit henne! ;)
Har snart haft min 1600 i 3 år... Och jag har blivigt väldigt väldigt frelst i den!
Så drömde ja nu i natt att Mickis skulle ta licens å köra debuten, så då tänkte jag att då kan det inte hända mycket, så hon fick låna min 1600, som hade nyrenoverad B23a med en jäkla bra topp å kam och mikuni förgasare!
MEN...Hon totalfrontar den med full gas in i ett staket.. Och kylaren, bensintanken och batteriet sitter ju i fram.. det var typ i kupen de för den blev så ihoptryckt... Hon smäller då i backen.. Och då dprängs motor å låda.. Så blocket och toppen var helt av rakt av på mitten... :o
Jag jagade henne genom hela depån!!
Men.. Halvfem vakna jag, svettig och i full panik kastar jag mig ur sängen! Och kunde inte somna om.. Så jäkla typist när man har värsts sovmorgonen också!!!

Så ska lillsyrran ta fr licens nu... Så kommer jag INTE låna ut 1600an! ;)



Kommentarer
Enander

Hahah sicken mardröm!! Har oxå drömt liknande grejer, skithemskt!!!



Blogg: http://enander.blogg.se
2013-01-14 @ 08:50:38




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback