Jag lever :)

Tog en lite paus tror jag!
Datan har ju inte fungerat.. har inte gått å tryckt på nå knappar, så har inte kunnat loggat in på datan över huvudtaget!
Så kommermamma hit och tar sig in på grund inställningar och bivkar av en pungt å datan fukar som vanligt!!
Måste varit Turbo som knatat över tangetbordet... Men HUR kom han in å bocka för saker på grundinställningar?? HHMM..
 
Men nu är jag iallafall tillbaks å ska väll få fart på bloggandet igen! ;)
 
Men först å fråmst Jävla Arbetsmiljöanalys som ska in på fredag... visst låter det kul???
...Eller nää! :(
Men det är ju klart.. bara bita ihop å skriva ....å skriva ....å skriva lite till!
 
Är ju iallafall tillbaks från 8 veckor från skolan (praktik-jullov-praktik) å det känns så jävla piss trökigt.. Men det ska nog gå!
Hoppas å ber att jag kan vara hos Pyret i 3an också!
 
Men nu får man nojja sig med kundpass å dockhuvuden!
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback