Från helgen!

Den BÄSTA helgen på länge utan tvekan!
Jag tror på riktigt att jag typ går in i deprission på vintern, det är så JÄVLA tråkigt.. Allt är bara SKIT!
MEN!
I helgen på Lördagen drog vi till Fam. Libenholts å ratta lite på isen med dem! :D
Tusen tack Hanna att du kunde göra dessa mörka dar lite jusare!
Bästa komentarerna var ju så klart av bror som vanligt!
Fick värsta bredhaset så jag drog baken i snövallen då sa han- "Men hur fan kör du??"
Och sedan när jag kom ut på en liten "raka" Skriker han- "Kom igen Mattan i plattan!!"
haha..
Och på Lördagskvällen blev det Churtch street mys med Jonas! <3
 
Skulle rattat Bil på Söndagen också, men då vi sladda sönder isen till en isvak i H-nålen.. ;)
Och de han ju så klart inte isen frysa! :(
Men det blir nog fler gånger..
Så blev en dag fylld av film å pappsen bjöd på go mat! :)
 
Lite extra taggad inför folkracesesongen efterson Hanna blir Dam! :D
Fith for fight!! :D
 
 
Och efter våran isvaks körning blev hela bilen en isbit!
Det kan man kalla IS-BIL! :D
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback