Onsdag =lill Lördag!

Japp, så fick de bli! :)
fick vara i skolan till 17.50 och fixa med min kund som jag blev skeeta nöjd med! :D
Första kundpasset, och jag tycker det gick kanon!!

Sen kom Jonas ich hämtade mig. Jag och Olle tokruna in på coffy by gerorge och fick i oss något. Sedan blev det efterlängtade bion! Poppcorn och varma chips till nya Resident evil!! :D
Den var faktist bra, men blir allt mer action thriller än skräck tycker jag! ;)
Inte lika läskig. Men bara posetivt för mig! hihi.. fegisen själv!! :)

Nu ska jag bädda ner mig med Jonas och kika på ett Bones avsnsitt ellet två! Och som grädden på moset så har vi extra lång sovmorgon i morgon, ingen mentorstid!!! :D Yippy kayej!! :D









Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback