Ne.. Nu tar jag helg!

Sitter i soffan och chillar lite! :D
ÄNTLIGEN HELG säger jag bara! I dag blir det att fixa klart bilen och sedan dra oss till skutskär! :D
Och fick även en till med oss! Lilleman Jack! :)
Så i morgon ska han vara med och hejja på syrran sin!
Jag är faktist riktigt nervig, för att bilen inte ska hålla!
Men sinnessjukt taggad att köra! :D
 
I skolan var det iallafall inte härliga dofter av hårprodukter i dag!
Utan istället åkte halvagruppen frisörer, florister och textiler till Gävle vatten!
Och det kan ju ha varigt bland det äckligaste jag sett.. Och känt lukten på!
 
Bjussar på en bild på min grupp.. Nästa fredag byter vi och åker till gävle återvinning istället!! YEEY.. :(

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback