När soffan är ens bäste vänn..

Träningsvärk, trött, less och bara blä!!!
Skolan hade vi frisör hela dagen mellan 8.30 till 17.00 så känner mig ganska less..
Är skitkul när man är ute på en salong och jobbar, men blir jobbigt i skolan fast vi grejar med i princip samma saker.. Är det bar för det heter skola det bli jobbigt eller?? :p
Eller också allt och alla runt om som blir lite lång tråkigt...?
 
Iallafall så ligger jag nerbäddad i soffan...
Bjuder på lite bilder från i går och idag, då jag inte varit nå engagerad i bloggen alls!
Vill fixa min disign NUUU!! Blir på nå sätt riligare och blogga när man är nöjd med disignien! hhmm?? :p
 




Illa när det är så mycket vatten i oljan så vipparmsbryggan börjat rosta?? ;)
Men nu är det fixat, lite ny olja så!!
 
Farmors galet goda körsbärssoppa!
Och en bild när jag klottarde lite på Jonas, kallar han för Nisse för han heter Nils i mellan namn! ;)





Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback