Det var den helgen de!

Denna helg gick super fort! :o
Skulle ju kört i helgen, men när klockan var 8 på fredagskvällen gav vi upp! Min slirade på kopplingen och då skulle jag dela mantan med jonas i stället.. Men blev lite mycket att göra så vi kasta in handuken!
Så fredagskvällen spenderade jag inne på scania, med Jonas och tvättade Amaroken (bilen han har när han är i gruvan). Sen så duschade vi där.. Kändes lite mycko dock, när man vet att det vanligt vis bara är grabbar och gubbar som duschar där! Inoljade och kanske lite fett och skit.. ;)
haha..
 
Men sen bar helgen av, på Lördagsmorgonen drog vi till bollnäs. Klippt Jonas och Göran (Jonas pappa). Fixar med häckarna på gården, kapat träd, putsat fönster, grillat! Ja, typ allt hände!
Lite mys med cider och köka chips också så klart! :)
 
Men det var skönt att komma bort en helg!
Har även köpt ett par kängor!! tänk vad man kan hitta i lilla Bollnäs!
De har helt klat bästa skobutiken iallafall! :D
Lägger ut en bild på dem sen! :D
 
Men nu ska jag hänga tvätt och sen bädda ner mig!!
Så nu säger jag godnatt!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback