Vad har hänt?? ...Jag längtar till julen!...

Jag har inte alls på det senaset åren sett fram emot julen. har ingen arning om varför.. Visst att det är mysigt att träffa släcket, och höjdpunkten är väll Leffea revbensspjäll han gör, jag kan på riktigt äta ihjäl mig på dem! :o
Sen fick jag veta för något år sedan att mitt i kalle anka när pappa var ung så fick de ett samtal att pappas morfar hade somnat in! Jag menar hur hemskt???
Så vid kalle anka kollar man alltid lite extra åt pappa å farmor! <3

Men i år är det annorlunda, jag å Jonas har lixom vårt egna lilla hem nu! Jag ser på riktigt fram emot att julpynta!
Känner mig riktigt taggad på att få det mysigt inför julen! Vi får lixom fixa å stöka tillsammans med vårt eget!
Så i dag har jag å Jonas varit å handala julpynt och en gran.. ingen av oss har nå julpynt så vi får ju köpa allt. inte mycket, men det får räcka! :)


(mobilinlägg)


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback