Nej nu jäklaar!!

Nu tänker jag hålla det jag skrivit i alla inlägg, att jag ska ta tag i bloggen! ;)
har nu fixat så internät kommer nu i veckan! Tänk att efter att bott här en månad fick jag Jonas att ta tag i det ( han som står på det) :)

Får se också om miss Libemhotz hade lust att hjälpa mig med den förbannade disignen, som jag absolut inte tänker försöka ändra själv igen!!! Efter mitt grymma misslyckande sist då jag raderade hela stilmallen och kodmallen och allt vad det heter! :o

Allt är iallafall bra med mig och jag lever!
Nu när vi gjort vinter med Folka räserna så får jag hitta på annat skoj, om det blir nå tid över till det allt efter skola-dränkt i plugg-jobb-och nu har en kattunge som är som att skaffa barn, behöver 100% uppmärksamhet!

Men NU ska jag dunka skallen in i Bones, älskar den serien, på riktigt ÄLSKAR!

Men håll utkik, nu LOVAR jag en uppdatering om dan :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback