Men tjena tröttis!

Ligger på soffan nu efter 12 timmars sömn! Lag min i sängen och skulle kolla film.. men jag kommer inte ihåg så mycket av filmen. och runt nio tiden hade Jonas kommit hem från gruvar duschat och kastat i isg mat.. Märkte att han var hemma när han lag sig i sängen!
Men sen kom ju det värasta... kl 12 i natt vaknade jag och hade morgon! Men lyckades efter många om och men att somna om! Men endå.. somnade runt sex i går!!
Tror min kropp inte vill med mig nå mer! :p
Men jäklar om jag är trött i dag.. men nu har jag väll sovit för länge istället! ;)
 
Bjuder på en bild på Turbo, jäkla muppkatt! Kolla ögonen, så ser han ut JÄMT nör han koncentrerar sig!
Om han inte blir skelögd istället! ;)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback