Meen... pruttförkylning!!!

Blir bättre och bättre, så nu känns det ok, så länge jag håller mig lugn ;)
Men sitter jag still blir jag fryssen och då tänkte jag vara smart att om jag började plocka lite och städa lite så skulle jag bli varm! Eller hur, då började jag toksvettas istället!
Mer irreterad blev jag när jag skulle ta fram dammsugaren och insåg att jonas pressat in dammsugaren över foten.. Så japp, festet till dammsugarfoten har gått av! -.-
Och har vi någon sop.. nope!
Så nu har jag plaserat mitt feta arsel i soffan igen och kikar på film och väntar på att Jonas ska komma hem, som är på borgis och lär upp fordonseleverna lite där! Typ hur det är att jobba på verkstad åå blabla! ;)

Skola i morgon iallafall, nästan så jag längtat efter skolan! :p
Och äntligen i morgon ska jag få göra nå åt frillan!! :D Lite ny färg sitter fint nu! :)




Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback