Lördag! <3

Är ju ledig denna helg. Vilket är guld efter tre helger mes jobb på raken! :)
Så därför börja jag denna helg med att göra de jag älskar! Vi stack iväg på lite folkrace i Borlänge, tyvärr körde jag inte... Men det lilla att bara få kolla var ju guld värt! Det är min terapi och drog, skrotiga bilar (eller ja, bilar överhuvudtaget) som brummar! :)
Hade även med oss Agnes och lille Elvin!:) Riktigt kul att träffa dem lite :)

Efter tredje omgången så packade jag och Jonas in oss i bilen och åkte hem och hämtade syrran. Sen blev det lite släcktträff med mammas sida av släckten med god mat, för mormor fyller 65 i dag! Goaste bästa mormor, grattis!! :D

Nu sitter vi iallafall i bilen på väg till Bollnäs och ska träffa Jonas kompisar, och träffa familjen Olsson lite! :)
En riktig super Lördag!! En perfekt ledig helg! :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback