Stolt tjej!!

I dag har det verkligen vetir full rulle!
skolan.. skulle ju har körlektion också.. men då ringde dom och sa att micke (min lärare) var sjuk.. DUMMA HAN!
Men på dirren efter skolan så blev det att åka till jobbet!! chefen ringde och undra om jag kunde hoppa in.. och jonas hade jour jobb, och jag hade inge bättre för mig! ;)
Och nu ligger jag bänkad i soffan och tånker inte göra ett SKIT!! :D
väntar på jonas bara... stackarn har jobbat sen sju i morse om nu är han fortfarande ute på jourjobb!

men nu då.. till det jag är så stolt över!
Det är ju betygsystemet A,B,C,D,E,F nu!
F=IG
E=G
D=G/VG
C=VG
B= VG/MVG
A= MVG+ (och de säger dom ska vara i princip omöjligt att få?? varför har man det då?)

och nu till saken.. jag trodde aldrig att jag skulle få högre än C i betyg!!
så hade jag betygsprat i dag på svenskan så slängde läraren upp resultaten från nationella provet och flinade!!
Och BAADAMMMM!!! ETT B!!
stolt tjej kan jag lova!


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback