Otursbarn!!

Kan man lungt säga!!
Min motor vi satte i bubbla ville ju inte funka.. kolavskrammel och gick på 3 cylindrar... plus jobb på carossen!
aja.. så då skulle jag låna jonas bubbla istället.. men får ju inte iordning skiten.. bara pluttrar och smäller.. och nu har vi prövat ALLT!!
Så i fredags så tog vi fram min 1600 istället så åkte jag och jonas och köpte en motor då på kvällen. så kollade jag och pappa komprisionen i den i dag.. på 1an och 4ans cylinder så var det 16!!Det är ju för fan helt galet!!! sen på 2an och 3ans cylinder så var det 4a?!!!... så vi började plocka isär den och då var 2 kolvar trasiga!!! :(
fy fan vad less jag blir!! å folk kan nu inte skruva.. vissa bultar i toppen var så jävla åtdragna så fick knappt upp dom och vissa satt knappt åt.. helt jävla galet!!! :O

aja.. får se vad som händer nu.. 3 bilen och motorn nu.. och köra det ska jag och det ska vara i min finfina babe (1600an)
så skit på er.. I will never give up.. det får jävlas så mycket det vill..
men nu har jag bäddat ner mig i soffan och längtar tills min älskling kommer hem!! så jag får svalka mig med lite isglass!! jävla feber.. hoppas jag är ättre i morgon! :)

bilder när jag chillade i garaget och hjälpte pappa lite.. medans pappa fick skruva.. dumma förkylning!
Vad skulle jag göra utan min älskade pappa!? <3


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback