hua!!!

Varit en jävligt blandad dag!!!
Det som var bra: Jag tog med jonas och micks till praktik platsen i dag.. så jonas är nu jätte mörk hårig med gröna toppar, men det gröna är bara en lätt toning, så när det går ur kommer han få blonda lite koppriga toppar! Och systeryster blev mörkbrun lila!! blev verkligen suupersnyggt.. klöpp lite på båda också.. men inget dramatiskt ;)

sen till det dåliga!
En snorunge som härmar mig!!! -.- vilket gör mig grymt irriterad!!
sen får vi inte ordning på bubblan!!! gaaah, en vecka kvar till tävling..
pappa fixade avgasröret i dag.. så baaam när vi startar, lät skit konstigt, typ skramlade, så förmodligen kolvskrammel!! in my ass!!
aja.. goungen min jonas lånar ut sitt träskmonster till bubbla! :)
ska bara få den att gå rent som vi inte fått ordning på på ca 3 månader -.^
byta drivaxlarna och lite småpill.. och jag ska måla den i min FIIINA BLÅA! :D
kan ju inte åka festival i någon annans färg ee!!


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback