grymma dag!

Först tattueringen, sen åkte jag till mamma en stund. sen åkte jag jonas pappa och mickis till biltema och jag köpte ljuddämpare och lite krökar, så vi kan bygga avgasrör! tävling snart ju.. typ 3 veckor+ någon dag! :D
så nu blir det till garaget och kröka! hahaha...

aja.. sen åkte vi till coop och handla lite, och släppte av systeryster.. sen blev det garage och luftade lite bromsar på jonas manta och snacka lite skit ;)
eller nja.. jag tog en stol och satte mig i solen ja! :)

sen gjorde jag lite käk och nu har jäg äntligen fått tagit bort plasten och duschat av allt kladd från tattueringen :)

är så galet kär i min tattuering.. och 2 av dom bästa jag vet är nu alltid med mig.. No mather what! <3

jajuste var å kikade till finbilarna också ju! <3



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback