sopslut!

I går var det ju ganska trevligt.. go mat å gabbe bköd på sina goa drinkar!
sen när vi spelade kort med shottar och skit som straff så blev adde å jonas lite väl på lyset..
Då fick jonas mamma hämta mig och dom drog vidare!
Så jag bäddade ner mig med scooby doo och godis..
sen kommer jag inte ihåg nå tills någon stökade i sängen brevid mig.. som var jonas som kom hem!
och jag kunde inte sommana om på någon timme..
så i dag är jag TRÖTT! :(

ska hjälpa jonas att plocka lite disk i köket nu.. sen blir det en LÅNG VARM DUSCH! :)
ska även hem i dag.. ska faktist bli skönt att få bädda ner sig i min egen säng igen!
synd bara att det inte blev nå åka på isen!
men ärligt.. så har jag hellre sol!! :D
gahh.. våren på G!! :D


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback