Ruttet!

Snorig och hela jag är fan helt igenslemmad!! :o
nej fy fan åå vara sjuk! :(

längtar till i kväll, då ska vi till gabbe och käka mat.. å jag ska få gabbes AWSOME driknar!
NAMNAM!!! :D

sedan drar dom vidare på konsert, jag orkar inte.. ska ner på stan nu och köpa en FET godispåse istället som jag kan bädda ner mig med i kväll när dom drar! en nästpary och alvedon blir det nog på det också!
fan sikken nice lördag! :)

varmt å gött är dt ute också!
synd bara att man drar på arslet och bryter massa bennär man gå utanför dörren! ;)

bild som snart är 2 år gammal.. när jonas tar studenten! vilket kanske syns! ;)
läger ut lite bilder av vad jag hittar sitter vid jonas mammas dator, thats why! :)


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback