Dog, men bara lite!!

På vägen hem från bollnäs så åkte vi gammla vägen genom ockelbo, för jonas skulle stanna i ockelbo och hämta lite trimmade grejer hos rejo!
iaf när vi precis kommit utanför bollnäs var vi påväg att köra på ett rådjur. men jonas hann stanna innan den var typ 5 cm ifrån.. då hoppar rådjuret upp på motorhuven och ner på andra sidan ock in i skogen.. och självklart mitt framför nyllet på mig!! jag satt ju framlutad och kollade på det för jag var bombis att vi körde på den!

men tack och lov var det bara lacken på jonas bil som blev skadad!
fyfan..

så jävla typiskt.. gjorde ju riskettan i onsdags.. och på engång efter ska ju sånna saker så klart hända! :o


aja.. nu ska jag bädda ner mig och kolla film!! så jävla skönt att ligga i min säng igen!
borta bra men hemma bäst! ALLTID :)


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback