ajj..

Morsning.. fredag.. är inte alls taggad för denna dag! :/
ont i handleder och fotleder! känner mig häning och har huvudvärk!
snälla inge mer förkylningar!!

aja.. körlektion i dag efter skolan.. får hålla tummarna att det slutar regna ;) haha
så kommer jacken hem i dag! :) så är hemma i helgen! mys :)


I går var jag jack och pappa iaf vag en sväng till valbobadet när jag slutade skolan! :)

efter det så gick jag iväg till mamma och blekte slingor på henne och sedan lag jag i flamingo rosa toning.. blev riktigt läckert! :)
så mamma har ju kort hår så fick jätte mycket blondering över.. vilker innebar att jörgen (mammas kille) fick bli offret! haha.. men det blev jätte bra! ;)

bild på mamma. men det rosa syns inte så bra för håret är blött.. men blev mycket mer rosa när det torkade! ;)


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback