Rena rama skit-tävlingen!!!

I mitt flrsta heat så fick inte minuskabeln nå jord till plus polen... så stannade i första kurvan med en andra plats!!
I andra när jag släppte koplingen i starten så flög ettan ur så jävla hårt så det blev världens smäll, så jäkla hårt så växelspaksknoppen flög iväg!!! :o oooh yess. trasig växel låda! men hade 2 an och backen.. ochdet spöregnade så fick ju sladda lite iallafall..
sen tog jag väll mig ut sista, där jag tror jag åkte tvålkopp med bara 2 an! +att vi fick åka 4a varv?? :p

aja.. byta växellåda och ta nya tag!

men nutill det värsta. jonas kom 1,2,1 och sist i a finalen pga jättesladden urban och blev kvar i sandfollan...
men sen JÄVLA HELVETES AAASSSS!!! jonas älskade manta försvann!!
blev så jävla ledsen, har aldrig under vårat 3 års förhållande sett honom så ledsen!! fy fan vad det sved!!
har knappt ord för de.. efter 6år.. bara borta!!

aja.. nå bilder jonas mamma tog!


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback