jag säger bara fy fan så skönt!!

Gjort sista praktikdagen i dag och jag måste säga att det är så sinnessjukt skönt!! även om jag kommer sakna pyret och hela salongen studio Q som är helt klart världens bästa salong!! :D

Men nu är jag ledig 2 dagar sen skola torsdag och avslutning fredag!! sen sommarlov!!! Så jävlans kung!! :D
galet skönt.. behöver lite ledighet nu!
Och chefen min gav mig ledigt till midsommar så får jääsa lite av ledigheten! :)

Nu håller jonas på med maten och jag har krypit ner i morgonrocken och värmer mig!
så skit på er!! för nu ska jag bädda ner mig och bara jäsa till kl 11 i morgon för då blire garaget! <3

bjussar på lite bilder från gestrike rt:s tävling i bästa finbilen!!


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback