Inget godis och -6kg! :)

Jag har varit en hejjare på att svulla godis senaste 2 åren men har inte gått upp nå särskillt. lite kvinnoformer typ.
har i princip inte vägt mig på 2-3 år. men för ca 2 månader sedan så ställde pappsen mig på vågen och jag var 9 kg överviktig.
då gav jag mig fan på att jag skulle sluta äta godis.. jag har gått som jag brukar, ätit som jag brukar, husmanskost och kanske resturang någon dag och pizza en annan! men inget godis.. och BAAMM!! minus 6 kg!

Och är galet mycket piggare måsta jag säga!
började med godis i nian när jag fick magkatarr för socker kickarna, fick så ont i magen när jag åt.. (så ett snabbt sätt att få energi!)

Men nu skiter jag i vad folk gör dieter hit och dit och joggar upp och ner!! ge fan i godis och socker! :)


Kommentarer
Jossan

DUktigast i världen eller? Skulle aldrig klara det, hihi! PUSS PÅ DIG <3



Blogg: http://joffepoff.blogspot.com
2012-06-13 @ 17:02:30




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback