full rulle!!

bilar-garaget-storstäd-laga mat.
det är min dag!

I går gick jag och jonas på ikea. ÄNTLIGEN säger jag bara!!
Jag har inte fått satt upp nå hyllor efter de tapetserade för jonas skulle köpa tv bänk innan.. det var snart ett år sedan!!
men nu så.. vi kom hem med:
-ny tv bänk.
-nya byråer.
-nya täcken plus lakan. (vi hade dubbelsängstäcke innan, men det typ slogs vi om på nätterna för jag drog av jonas det hela tiden så stackarn fick ligga och frysa!)
-gardistänger och typ draperier, som vi ska hänga runt om sängen.

så jag monterade ihop möbler till halv ett i natt! ;) spännande!
jonas fick jour jobb så jag fick klara mig själv.. och i dag blire stor städ här hemma! :)
ska rensa igenom det va har i alla gammla lådor och sen knata i väg med ett berg av sopor, förmodligen! :p

hoppas inte jonas får jourjobb i dag så vi kan göra klart med hyllor och draperierna. skulle vara skönt att få det klart i dag! och om jag hinner så blir det att åka och rikt fin folkan min och flytta över stolen till den. (prövade gotlandsbilen i helgen, så då lär vi ha den stolen)..

/gotlandsbilen\



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback