fan för er!!

dumma gavlegårdarna!!! ligger man och sover hurskönt som hellst, och jonas ställde upp fönstret innan han stack till jobbet!
och jo.. då kommer gavlegårdarna kl 8.30 och klipper gräset!!! för det första vaknade jag av ljudet.. och vad tror ni jag är alergisk emot.. jo GRÄS!!! -.-
igenproppad AB!! bara att kliva upp och ta medecin och ögondroppar.. och då är det lätt att somna om!! eller inte!!

ååh så sur jag blir.. men aja! nu ska jag iallafall försöka möla frulle och sen är det bara att invänta pappsen så vi kan svettsa framskärmen på finfolan och sätta fast handtaget igen.. sen ska vi väll vara redo inför helgen i bollnäs!! :D :D
AWSOME!!
känner mig riktigt taggad! nr 124 blev de, hoppas det är ett åka fort nr! :D


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback