morsning!

i dag blir det omställning, tillbaks till de vanliga! :)
ni anar inte hur skönt det var att vakna upp i sin egen säng efter att sovit på en (iprincip) tvättbräda i 2 veckor!!
Och allt annat.. efter att ätit smågodis i 2 veckor så är det tvärslut med det!! lika så läsk..
 
men iallafall. i dag ska jag till pappsen och hämta resten av mina kläder och sen blir det en storrensning bland dom!
vilket förmodligen kommer ta en hel del tid.. så antar att blir att knata direkt till jobbet efteråt..
blir jobb i dag 16-20.10 känns helt ok att jobba 4 timmar efter dessa 2 veckor..
och såå skönt.. tvättstugen i dag kl 16, och då har jonas slutat, så det blir jonas som får tvätta!! :DD'bara han inte får juor jobb! ;)
 
( om jag hinner i kväll så bler det att börja pilla med en ny header. hade tänkt höra med marta om vi kan göra nå med min disign snart åå!! :) försöker jag själv så kommer det inte bli någon blogg alls)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback