hemlängtan!

tagit en bloggpaus som ni kanske märkt nu när jag är på gotland! men kommer igen när vi är hemma! :) 
nu är det iallafall sista dagen och nu börjar hemlägtan komma efter 2 veckor som varit kanon!! :D 
skapligt nöjd med folkraceresultatet också 2 poäng från final. samma kärring körde sönder bilen för mig 2 gånger, blev vänd i ett heat och sopparpumpen gick i ett. men när bilen gick och jag inte åkte mot de där fruntimret så hade jag förstaplats och andra platser!! :D så helt värdells är man ju inte. helt galet grym bil hade jag åå! så nu blir det hem och fixa 1600an :) 
 
aja.. från det ena tillbaks till de andra. bilarna packad och stugan snart färdig städad! i morgon kl 7 på morgonen går färjan. så nu känns det bara som en lång väntan. men ska bli skönt att komma hem! :D
hörs sen! puss..

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback