Fullrulle!!!

Det går frammåt med full fart här.. jobb, skruva, plugga körkort och om bara en vecka sitter men på gotland!! längtar ihjäl mig!! men tacjte det var nyss man satt här i snöoväder och tänkte...det kommer aldrig bli sommar och det är 5 månader kvar innan vi åker till gotland...
Och baaammm!! en vecka kvar.. och allt annat på de! hinner inte med mig själv känner jag!
jag som trodde det var sommarlov! :p
aja.. ska bli skönt att få komma iväg 2 veckor!

 
har inte skrivit om detta på bloggen.. och även en av sakerna att jag inte orkat bloggat är att, min gammelmormor gick bort nu i veckan. fick samtalet när jag jobbade.. så det blev en riktigt kämpig dag!
Men det var bäst för henne... men jobbigt för oss runt om kring!
och ännu mer lessamt blev det när jag fick veta att begravningen kommer bli när vi äär på gotland!!
men får hälsa på henne sen! <3
skulle nog inte palla en begravning känner jag! även om jag älska henne.. har inte alls med nå sånt att göra!
 
Hoppas du har det super mormor!!! och att du fått träffat morfar sixten, som du längtat efter i 18 år nu!
älskar dig!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback