Full rulle!

Jahapp! du vare onsdag! =)
vilket innebär att jag är ledig!
eller nja.. ledig och ledig i dag och i morgon ska jag ha jacken!
och i dag har jag tvättstuga och familjen libenholts ska komma och bli fina i håret! :D
 
ska fixa lite med det medans jonas är i garaget och fixar med gotlandsbilen sin.. växellådan rasade när han hörde av den från bromsbänken.. :p
jippykayey!
 
får se om amanda hör av sig nå också.. ska sätta i lite löshår på henne i morgon eller fredag! göörnice :D
 
men allra hellst vill jag ha lördag kväll. jobbar på dagen sen blire hem till sängen.. färgan till gotland går kl 5 på söndag morgon!! inte långt kvar nu!!! :D:D:D:D
 
Bild från förra året på väg till gotland!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback