Bilder på senaste veckan!

Drog i väg till bo (http://www.tattooboo.n.nu/) och fixade till min vw nyckel lite som jag har på benet.. lite färger och linjer så gott han kunde! :D
Sen blev det¨folkrace i Söderhamn då.. körde opel ascona för första gången! och det var det värsta skit jag suttit i!!! understyr, drar upp på ställ för ingen ting.. seg på gasen och var som att stampa i en koskit.. ååh juste växlarna kronglade också!!! tjata ni.. men framhjulsdriven opel är tråkigt och bakhjulsdrivet är bara skit!! så jag håller mig till mina finfina folkvagnar! ;)
 
Köpte lite stuff år jacken, så vi laddar up inför gotland...
 
Tog ur löshåret!! så galet skönt!!! :D
 
fixa gotlandsbilen!!!
 
Och fixat med pappas personbil.. nyrenoverad och tappade oljetrycket.. var en hel del skit i sumpen! :p

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback