folkraceåret 2011, sista junioråret.

1. Körde du något i år som du aldrig kört förut?
- Bilväg, långnosig 1600 och barna, gotland!

2. Lyckades du uppfylla din mål för säsongen 2011?
- nje.. beror på hur man ser på saken..

3.Är du nöjd med din bil/bilarna du kört ?
- jodå. skapligt ;)

4. Rullade någon som stod dig nära?
- nära och nära.. vänner till mig rullade ;)

5. Vilka länder tävlade du i?
- Sverige..

6. Är det något du missade 2011 som du vill köra 2012?
- åp films barna och rimbo ( om dom kör tävling på rimbo mer :/).

7. Vilken tävling från år 2011 kommer du alltid att minnas?
- GOTLAND! :D

8. Vad var din största framgång?
- vet inte.. hantera bilen över huvudtaget..

9. Största misstaget?
-

10. Har du rullat eller skadat bilen kraftigare?
- Båda två. Rullat 2 gånger och varit på sidan en gång, sen kraschade jag in i svergies hårdaste vall i Motala med nybilen och den blev lite halvt slut.

11. Bästa köpet?
- Den sleeetna Vectran som hängt med i princip hela året och ngn tävling i slutet på förra, den svek mig fasen aldrig, bara däcken och drivaxlar typ :)

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Finalsegrarna. Och fick bevisa för två personer som trycker ner mig så extremt mycket (tyvär väldigt nära personer) att jag kan fan jag också.

13. Vilka svängar kommer alltid att påminna dig om 2011?
- Mål kurvan i gestrike, underbart :)

14. Var du snabbare eller långsammare i år jämfört med tidigare år?
- Enormt snabbare.

15. Vad önskar du att du gjort mer?
- Vågat mer, och trott på mig själv mer från början.

16. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Rullade ...

17. Hur många svartflagg ?
- Vet faktiskt inte, 2-3 stycken? För många iallfall och dom flesta värdelösa och klantiga.

18. Varningar?
- 0, sällan jag ser den flaggan i huvudtaget på någon alls.

19. Hur skulle du beskriva din körstil 2011
- Snabbare, startsnabb, taktisk. Klantig...

20. Favoritbana?
- Västerås. Bollnäs när det inte är lerigt.

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
- Nej det är ju bara folkrace :)

22. Värsta upplevelsen under tävling?
- Bollnäs i den extrema leran, hade sovit 1 timme den natten oxå och fick två punka...

23. Skulle du vilja radera nån tävling ur historieböckerna?
- Söderhamn, x-cupfinalen.. 1:a, rull, och svart...

24. Något du önskade dig och fick?
- c-finalseger.

25. Något du önskade dig men inte fick?
- A-final seger så klart, haha men iallafall en bra plats i a.final :)

26. Årets bästa start, var inträffade den?
- Gestrike :)

27. Vad gjorde du dagen efter sista tävlingen 2011?
- jadu, deppade :)

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- Mer tävlingar och fler glada människor!.

29. Hur skulle du beskriva dina bilar år 2011?
- underbara!

30. Vad fick dig att må bra?
- Vara med härligt folk, njuta av säsongen :)

31. Vilken konkurrent var du mest sugen på att sätta av?
- Daniel Othzen :)

32. Vilken konkurrent skulle du vilja be om ursäkt till och varför?
- Dom jag vänt på av misstag, och dom som tycker jag kört fult!

33. Bästa förare du mött och kommit före?
- Hmmm. Väldigt svårt faktiskt, jag vet inte :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback