fan så duktig jag är!!

nästan stolt över mig själv!! :)
pappa och resten av familjen drog iväg till sandarne i dag!
så nu har jag haft fullt upp och tagit bort allt julpynt, jag har städat hela lägenheten varit å köpt nya stolsdynor till kökstolarna och lite nya handdukar! :)
jag har skurat alla skåp i köket och till och med städat badrummet!!
bytt gardiner och även bytt sängkläder i pappsens säng..
och tvättmaskinen går förfullt!!

fan så slut jag är.. men nu är det det svåraste kvar!! att hålle det såhär rent och fint tills pappa kommer hem igen! ;) haha

nej.. nu ska jag göra mig klar, jonas kommer och hämtar mig snart så ska vi åka till farmor och farfar och fika! :)
sen blir det att bädda ner sig i soffan hos jonas å käka thai mat och kollar på cars ett&två! :D

myys kväll!! och det är jag helt klart värld nu!! :D

och detta är jag om 10-15 år?? ;)



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback