Dag 5- mitt favorit minne!

Det är när jag fick min första alldeles egna folkracebil! :)
Det var på min 14års dag!
det började med att jennie bad mig gå in i köket och då fattade jag att det var nå på G..
sen kom pappa in men av ganska lång smal present!
självklart började jag typ slita upp den... så såg jag att det var en motordel!
Så sa pappa- Vet du vad det där är? annars får du inte nästa pressent!
Jag- ja, det är väll en kamaxel!
pappa- Bra!
sen tog pappa mig på axeln och ledde mig ut i vardags rummet och ut på baksidan på altan..
så såg jag ett tak! jag gick runt buskarna och där stog en bubbla på trailen!! :D
Det var typ den risigast ever! ;)
jag hade hjälp pappa innan att fixa med den.. men fattade inget då att jag skulle få den..
den stod på trailer med ett Rött lakan som pappa knuttit runt bilen och gjort en rosset!
Tårarna på mig började tokspruta..
då började tårarna på pappa också rinna!
och då började det rinna någon tår på jennie också!!

Jag var hur överlycklig som hellts, bästa dagen i mitt liv!!!
fick den när jag fyllde 14 för att jag skulle få vara med och fixa med den själv! :)


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback