Dag 3- 10 saker jag hatar!

  • Falska människor!
    Vänner eller inte.. dra åt hel**te!
  • Min jävla pollen allergi!
    Finns inget värre än att va täppt i näsan och ha det tungt å andas på sommaren..
  • Småkryp!
    Är inte alls rädd för dom... men dom är så fruktansvärt äckliga!
  • Att bråka/diskutera med pappa!
    Det är inte ofta det händer... men när det gör det blir jag galet ledsen..
  • Att vara ifrån pojkvännen! <3
    Sanknar han nå grymt när vi inte träffas!
  • Stockholm!
    Skulle inte överleva där en dag jag ee...
  • Rysare!
    När dom bryter men och en massa sånt skit... Då blir det svart för ögonen på mig och spyan trycker i halsen...
  • Vintern!!!!!
    vad är bra med vinter? vinterkräksjukan, kallt , halt så folk rammlar och bryter lite allt möjligt och det värsta!!! ingen folkrace... :(
  • Shoppa!
    JÄMT när jag har pengar och ska köpa saker åt mig själv hittar jag INGET.. men jämt åt andra!!! Och har jag inge pengar då ser jag jämt en massa kul! :(
  • Ta sig upp på morgonen när man vet att skolan väntar!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback