Dag 1- om mig själv!



Jag heter Pernilla, jag är 17 år (snart 18, gaaah, längtar!) och kommer från Gävle!
Jag går ju så klart i skola, på polhemskolan, frisörlinjen första året! Ska igentligen gå andra året. med efter första året på livsmedel bageri, så gjorde jag ett försök att söka frisör! Det har jag alltid velat blivit, och fick nu chansen och jag tog den! :)
Jag har även jobb på konditori & café madame, på valbo köpcentrum. Där jobbar jag oftast varannan helg, vid undantag var tredje!

På fritiden håller jag på med Folkrace och andra bilar också.. Har nu kört klart mina 3 år som junior och ska nu börja köra för Dam-klassen! ska bli super kul, men lite nervöst är det så klart! :)
Jag älskar VW!! Vilket innebär att det ät vw jag kör! Kör för det mesta bubbla och 1600! :)

Jag bor hemma med pappa Mike (separerade föräldrar), min lillesyster Mikaela och var annan helg kommer även lillebror Jack! Och man kan väll säga att pojkvännen Jonas hör med i familjen, men bor inte med honom, vill nog gå klart skolan först. Men jag längtar tills dan vi bor ihop! :)

jaa.. vad mer kan jag säga?
är väll en ganska glad tjej.. men blir jag arg, då är jag verkligen ARG! ;)
gör mig hellst inte ovänn med folk om det inte är nödvändigt!







Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback