love!

fick en stor nalle av jonas i går och ett hjärta som det stog puss & kram på.. sen får jag färga och klippa hos pyret när jag vill! :)

men sja ju vara hårmodell åt en trea och gå visning på heartbreake (stavning?) på torsdag! :)
så tror jag tar det innan jag fyller! :)

men men.. blev galet besviken när jonas öppnade sin present (halsband, med typ en millitärbricka) och insåg då att dom skrivit fel datum!!! :'(
blev GALET ledsen!!!
ska in i dag och då ska dom fan fixa en ny! annars JÄVLAR!!!

men han blev glad iaf å sa att det löser sig..

men bästa med hela kvällen var nog att jag fick massage, sen bäddade vi ner oss i sängen och tvärslocknade halv 9! :)
så jäkla skönt!

så i dag är man skapligt pigg iaf! :)


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback