full rulle! :)

Min älskade lillebror kom in kl 7 i morse och väckte mig och jonas med- NU ÄR DET FRUKOST!!
och jag trodde kl var 8-9 så jag gick upp ja.. :P
men nå frukost var det inte...
haha.. sen har go ungen börjat gå och sjunga på en låt av ronny och ragge som pappa brukar lyssna på i bilen..
så i bland hör man har sitta och sjunga - "se på mig, åhåhåh, jag ska pöka dig, vo åhåhåh!"

haha..!

var iaf skit kul på isracingen!
vi på klubben hade en minnes tävling för Peter Koij!
Och så klart vann go gubben POSA! vilket han var värd, mer än någon annan! :)

Har även hunnit hem till mormor och morfar, där även moster med fam. var och gammel farmor och farfar var!
super mysigt! å mamma min var med så klart! :)
god mat å efterrätt så nu är man rund å goo om magen! ;)

ska ut å träffa emma en snabbis nu å innan läggdags!
det var ett tag sedan vi var ut i valbo och dalta runt nu! :)

nej nu ska jag dra! så puss å kram på er! :)


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback