dag 13- Någon jag saknar!

för er kanske det inte är en någon.. men för mig är det de!
jag saknar min gammel bagge så jag kan dö!
det var liksom min bäbis!

kommer alldrig glömma dagen hon försvann.
Jag hade fronta i ett staket, det var ingen kraftig krock.. men jag var inte alls berädd..
och hinner man inte spänna sig kan det gå illa...
det slutade iaf på sjukan.. jag fick ligga fastspänd på en jävla bräda i 5 timmar..
visste inget om vad som hände på tävlingen, familjen var med mig på sjukan, men killen min var kvar å körde!
dom klippte sönder min overall! tårarna sprutade ur ögonen på mig!
det gjorde så jävla ont.. och dom hade klippt sönder overallen..
jag trodde att dagen inte kunde bli värre!
men när jag såg min pappas min när han pratade i telefonen så fattade jag på en gång..
hon var borta! och när pappa sa de orden!
då kan jag berätta att det var en ledsen tjej!!
visste knappt vart jag skulle ta vägen!
jag såg att det börja rinna tårar på pappa till och med...

Jag var då en junior tjej som låg på sjukan!
och en enda gubbjävul lag på min bil och fick den..
farfar var kvar och lag 2 skyddsbud åt mig..

jonasberättade i efterhand att han sagt. hur kan ni låta en junior tjej köra den här då?
Det var ju min bil.. JAG byggde den!

gissa vem som fick den??
jo hans dotter som är junior!

det är nog de som gjort att jag inte kan släppa det!
men nu vill jag inte ha henne längre!! hon är förstörd. dom har bytt motor!
fuck them!!

Miss uu!
här är en bild när hon var nybyggd å fin! :)


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback