Paniken!

Alltså jag har så jäkla konsitga drömmar.. Att jag hittar folk som ligger med varandra, det är kompisar jag hittar som tar droger, mina kompisar dör, pappa dör, mamma dör, Jack blir kidnappad! Alltså jag kan fortsätta 100 rader.. Men i natt...
Hade en dröm att jag fick så grymt ont i magen och massa konstiga grejer.. Gick till läkaren och var tydligen då gravid i 5te månaden! Och det syndes typ INGET.. jag var typ lite mullig. Så fick jag den där ungen, och Jonas typ kasta ut mig så jag fick typ bo i en lite etta på 20 kvadratm... Pappa och mamma ville inte veta av mig! Ja drömmen var kaos!
Snacka om att jag vaknade i panik.. drömmen var så jäkla verklig!

Usha.. vet inte om det är för att hur många som hells runt om mig får barn, blir gravid och sånt nu... Skulle inte alls ha tid med ett barn nu! Skulle på riktigt få panik om det skulel hända nu! :o
Jobbar, skolan, gesällbrev &folkrace! nejnej.. Det får vänta! :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback