Meeenn.. haha, hejja oss!

Ligger i sängen och inser att jag kollat på HELA fast five! jag brukar liksom somna efter halva filmerna när kag ska sova. Bäddade ner mig i sängen med Jonas för jan var trött.. Så kände jag mig ingw teött nu fast jag sett hela filmen och inser då att klockan inte ens är tio!!
Hejja.. Jonas sover ju. Men jag är ju skitpigg. Och han kan ju få vata trött för han åkte till gruvam kl 4a i morse ;)

Menmen. i morgpn firar iallafall jag jul men min familj och Jonas med sin! Även om jag hade velat vara med han, så ser kag faktist fram emot de!
Slog mig i dag om vi är tillsammans å skaffar kids om några år, vilket jag hoppas <3, så kommer väll vi förmodlogen bjuda hem båda familjerna... OMGsh... kaos! ;)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback