Lat-smask! :)

Hemma från praktiken och ser att mamma lämnat dammsugaten framme efter att dammsuga upp lite glas som Turbo hade haft ner på golvet... hmm... undra om det är så att hon tycker att jag borde städa?? ;)
Jag lär fan ta tag i det nu.. Bla. sovrummet. Visst har jag garderob i hallen och så nu. Men det hindrar en ju inte att kasta.. och då menar jag bokstavligt kasta.. kläderna på golvet, fast men är 18 och har egen lägenhet. Jag menar dörren till sovrummet går ju faktist att stänga nu när man får främmande när man har en hel lägenhet... Istället för att bli intryckt i sovrummet när man hade kompisar med hem! ;)

Nej nu ska jag ta tag i skiten innan Jonas kommer hem! Sen tänker jag köpa en fetig godis påse och lägga mig på soffan och ladda inför morgondagen som består av Jobb!




Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback