Folk blir ju helt GALNA!

På rkitigt.. Nu blir jag Pillan "grinchen" sterner, som Jennie kallar mig! ;)
Alltså anit Julen! Inför Julen nu blir juh folk helt knäppa i huve!
Har jobbat nu i helgen och så här död kännde jag mig knappt med 40 graders feber.. Och då överdriver jag inte! :p
Men varför hetsar folk upps ig så in i h***... Ska bli intressant och se hur det blir nästa helg när jag jobbar.. Jag tyckte det var mycket och kaosartat i dag! ;)
 
Nej usch åå blää på allt... Nu ska jag nog bädda ner mig med mina Grabbar och godispåsen! :)
I morgon blir det tillbaks till praktiken! :)
Inte en lugn stund...
 
Bjuder på en bild från i går när vi mekade ihop julgranen... Och vad ska man säga? Turbo fick ett nytt klätterträd? :)
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback