Tisdag

Jahapp Tisdag i dag, och det kommer inte hävda så mycket spännande!
Agge kommer så ska jag klippa henne, sen bör det av till skolan! Börjar 12.30 i dag, SKÖNT! ;)
Och efter skolan har vi tvättstuga! Hua.. :p
 
Får se om vi åker till garaget en sväng i kväll också!
Blev inget garage i går! Snacka om att Jonas skrämde livet ur mig!
Han ringde kl 18 och sa -Jag är hemma om 30 min.
2 timmar senare har jag inte härt nå från honom och han svarar inte i telefonen!
Jag höll på rigtigt på att få panik!
Kl 19.45 ringer han och säger att han var till jobbet en sväng och rök ihop med en kundmottagare!
 
Kanske ett sms eller samtal att han kommer senare.
Med tanke på hur han kör när han vill hem så snurrade det många tankar i huve på mig!
Karlar!!!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback