Puuhh..

Sitter i soffan och glor spännt på datan medans jag väntar på att sista datum på intresseanmälan på lägenheten vi sökt ska gå ut!! får väll se hur det blir men ser inte direkt ljust ut.. känns det som!
 
aja.. sorry för dålig bloggning men haft fullt upp. i morse gick jag till mamma och drack kaffe och snackade lite skit efter att inte träffas på 3 veckor!!
Sen när jag jobbat klart mötte jag jennie på coop och sedan så åkte vi till city cross och kollade lite grejer till bakning! Mina grabbar fyller ju på torsdag, så ska gå och baka lite med jacken! :) så sk jag även sno med han en snabbis så han får se sitt rum!!
som jag stökade och fixade klart det sista i, i dag! :D
bara två tavlor som ska upp!
 
undra vad han kommer säga när han har ett eget rum?? ;)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback