Nu är det bara till och hålla tummarna!

Jag och jonas har sökt 2 lägenheter nu.
Trivs så pass bra med jonas och är hos han ofta så tycker det är dags för bror att få ett rum hos pappa istället för att det bara ska vara tomt!
Så nu håller vi bara tummarna att vi får någon av dom vi sökt! :)
en liten större etta en den som vi har nu! med ett RIKTIGT kök än att bara ha en kokvrå.. det saknas nå så kopiöst kan jag säga!! och en balkong!! så den vi sökt skulle vara PERFEKT!! :)
 
det ända jobbiga är att lämna min älskade pappa! ♥
men vad är det?? typ 15 gå tid till lägenheten vi sökt från pappa..
börjar ju bli vuxen nu.. och pappa kan ju faktist klara sig själv!!
bara mitt huvud som får för sig en massa saker!!
PAPPAS TJEJ! ♥

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback