något ni inte visste??

När jag träffade jonas hade jag inte en blekaste arning am det! för mig var han värsta bilkillen! han bettedde sig verkligen som det!
Så var det första helgen jag åkte upp till honom till bollnäs, så frågade han om jag kunde spela golf! och mitt svar var - Jag är ganska bra på minigolf! ;)
Då drog han med mig ut och drar fram värsta golfbagen!!
Och då säger han att han har spelat golf.. ett ganske bra tag också, innan han började med folkracen!
Jag höll på att slå baklänges!
Men iallafall så stod vi på gården och skjöt lite. och han är jäkligt duktig!!
bara det att jag prickade flaggstången, polen och tror jag var nära att göra värsta svingen på jonas som stod BAKOM mig! ;) jag är så duktig!
 
men iallafall, anledningen att jag berättar det är för han tog med sin golfbag hem från bollnäs i går. så vi ska åka och skjuta lite någon dag! jag livar att någon blir skickad på sjukan! ;)
så stannade vi lite och skjöt i går också.. och jag kan säga så mycket som att jag skämdes!! jonas sköt säket 10 gånger längre än jag skjöt!! plus att jag hade lite mer än halva gräsmattan med!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback