Från klädkammaren!

Sitter jusst nu inträngd i klädkammaren medn en sånhär riktigt gammal dumbur (stor som en TV) och surfar lite. För ca en timme sedan så totalkrashade men skoldator. den har krånglat länge nu så har i princip bara väntat på det. Så nu har jag fått dragit igång den gammla dumburken då.. Låter som en gammal traktor, men funkar mycket bättre än min i alla fall!
Jag och jonas pratade om att vi skulle dela upp våra pengar och skappa oss en ny dator för typ någon månad sedan och nu är det väll dax. Med den här dumburken tar det ju ca 10 min bara att komma ut på internät! ;)
Så detta inlägg kommer väll ut i morgon haha! ;)
 
aja.. Ska spendetra dagen med min älskade bror. Härmtar han på dagis runt ett-två tiden, sen får vi se vad vi hittar på :D
Har iallafall laddat upp med festis, ostkrokar och vindruvor! är man hos syrran så är man! ;)
 
Nu ska jag nog sätta mig och spela harpan eller kanske paintball!!! JAPP.. det är em sån gammal härk! ;)
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback