Bollnäs! :)

Blev mycket inlägg nu! ;)
Men iallafall så åkte vi till Bollnäs i Fredags kväll.
Så i går drog vi å kikade på Folkrace i Ljusdal, fanns ju nå finfina bra folkvagnar! :D
Synd bara att tävlingen var så fruktansvärt seg!
Efter det drog jag och Jonas och slog några golfbollar!
Och jag kan ju säga så mycket som att Jonas var bra mycket bättre än mig.
På barna 1 slog han 4a slag och jag 18!! Vohooo, hejja mig! ;)
haha.. Det var nästan så jag skämdes lite!
 

I dag vet jag inte vad vi ska hitta på mer än att i kväll så åker vi hem!
Har varit skönt att komma upp hit en helg! :D
 
Vi funderade om vi skulle åka till Ljusdal å kika i dag också, men det är skitväder så hoppar det!
Man blir ju själv bara så sugen att köra!
Men håller tummarna för Maja idag och att hon tar sig till A-final! hon ligger ju på toppen!
värsta bruttan! :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback