it's hard to find angels in hell..

Är inget speciellt jag menar med rubriken.. det är från en låt syster min skickade till mig i går. och det är ju faktist ganska sant!
men jag hade tur som hittade jonas! ;) <3

iallafall, sitter hos jonas nu ja och ska städa lite och fixa, så poppar lite musik å!
Har hjälpt pappa och handla lite och fixa på altan.. jävlar fart på mig i dag å!
har även hunnit gått lite på köpis med farmor och fikat och köpte en överaskning till jonas!
köpte även 3 tröjor åt mig och en bh.. eller ja, tröjorna fick jag av farmor! så det tackar jag och bockar för! :)

nej nu lär jag sätta fart!
längrat till i kväll.. drickan står i kylen och magen skriker efter grillat!! NOMNOM!!! :)


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback