I går! <3

var i garaget i går och höll på med bilen jag ska ha i helgen.. lite spåpill kvar att göra! :)
så jag flyttade fram och höjde stolen.. haha.. men fick inte lös stolen i från stolsfästet fär såg ingen tilg.. så det slutade med att jag låg över kylar rörerna, med huvudet ner under ratten och benen rakt upp i taket för att hålla imot att inte vicka xD
hahaha.. jonas blev lite fundersam vad jag höll på med där ett tag! ;)

var så jävla skönt att få komma till garaget lite igen.. det är där jag mår som bäst! <3
och snart sommar.. i helgen får livet lite mer mening i gen!
gaaah vad jag längtar!! :D

har start nr 115 i helgen! :D



Kommentarer
Enander

Lycka till :)



Blogg: http://enander.blogg.se/
2012-04-22 @ 10:35:07




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback